Friday 1 February 2013

   Assalamualaikum, dh lama aku x update blog kan hehehe today i want story about my sweetheart hurmm aku x tahu ape yg terjadi aku sedh gila dia mcm nak jauh kan diri daripada aku ape yg aku perlu buat? ya allah aku sedoh sgt2 x tahu nak wat mcm mana aku call dia aku msj dia 1 pun dia x reply knp seh. adakah dia nak jauh kan diri daripada aku? aku penat sory aku dh x tahan dgn kejelesan aku terhadap kau :'( maybe lps ni aku dh x msj kau x call kau aku tunggu utk kau call aku msj aku bab aku rindukan kau sgt2 :'( hope surat yg aku kasi selama ni kau simpan baik2 ok :) aku happy gila dgn kau dok tapi knp leh jadi mcm ni :'( kau tahu betapa sedih nya aku :'( aku tahu semua psl kau dok aku dgr pun mcm nak nangis aku x nak kehilangan kau mcm mana aku kehilangan org yg aku syg dulu aku nak jaga kau mcm mana aku jaga nyawa diri aku sendiri.. sejauh mana kau jauh kan diri daripada aku, kau tetap ada di hati aku :'( hurmmmm alif hamid? kau ingat x dia pernah mintak couple dgn kau? bersayang2 dgn kau? kau pun lyn kan? kau x tahu ke perasaan aku mcm mana dok? aku broken heart gila2 hurmm aku x tahu nak wat mcm mana aku hari2 nangis bab kau dok :'( ntah ah dok aku syg kan kau :'( kau ingat x time kita main cat dkt kelas kau? lari sana lari sini aku anggap tu kenangan yg paling indah bagi aku dok :'( hope kau jaga diri kau ok :'( aku x pernah berhenti mencintai kau :'( hope kau happy dgn kwn2 kau tu semua ok sory aku dh x leh hapy kan kau :'( maybe aku harus diam kan diri wat seketika :'( kau kacau lh sape2 yg kau suka aku nak tenang kan diri surat yg kau kasi tu aku akan simpan sampai bila2 aku fhm kau tapi knp kau mcm x fhm kau aku? ya allah aku lemah gila :'(  imran? kau ingat kan dia pernah hantar kau sampai balik mintak couple dgn kau knp aku leh larikan diri daripada semua perempuan demi nak jaga perasaan kau dok kau x hargai ke pengorbanan aku :'( tapi kau? x pe lh dok kau dh ckp kau x akan tinggal kan aku kan ? aku cuma ada masa setahun je dok bersama kau lps setahun tu aku dh x ada dkt sini lau kau baca blog aku ni kau akan fhm isi hati aku betapa sedih nya aku :'( sebalik hapy aku tu ada kesedihan di dlm hati :'( kau jaga diri baik2 tau bila kau dh ingat aku msj aku call aku :'( kau g lh happy sana ok biar aku bersedih je dkt sini ok aku rindu kan kau aku rindu nak bermanja2 dgn kau, kau x nampak ke yg aku rindukan kau? maybe one day kau akan tahu jgk. sory aku nak bersendirian :'( ape yg kau nak semua aku wat tapi kau ada ke fhm aku? ada x? x adakan x pe aku perlu diam je dok aku x nak kau tahu isi hati aku sebenarnya. Just kwn2 kau je leh hapy kan kau. hurmmm sedih nya:'( mana tahu bsk ke hari ke aku akan tinggal kan kau,kwn2 aku family aku wat selama lamanya. semua org x fhm aku x ada sorang pun ya allah sape lh yg fhm aku ni isi hati aku :'( hurmmmmm ok lh sampai sini je aku tulis blog ni bye assalamualaikum.......
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Adam! Like Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.